Zirve Dağcılık ve Doğa Sporları Kulübü
Şubelere Hızlı Erişim
Ana Başlıklar
ÖZLEDİKLERİMİZ..
Sevgili özel Pak Ağabeyimiz..

Taziye Defterine Yazınız
İlave Sayfalar
Faydalı Linkler
Meteorolojik Bilgiler & Linkler
Site Kullanımı Hakkında
Zirve Dağcılık Ve Doğa Sporları

41 Zirveler -Çanakkale , Tekirdag Tems. - Emler Faaliyet Raporu
Soru Sormak İçin Tıklayınız Yazıcıya Uygun Görünüm Sayfayı Tavsiye etmek için tıklayınız. 41 Zirveler -Çanakkale , Tekirdag Tems. - Emler Faaliyet Raporu - Konusunu Facebook ta yayınlamak için tıklayınız. 41 Zirveler -Çanakkale , Tekirdag Tems. - Emler Faaliyet Raporu - Konusunu Twitter da yayınlamak için tıklayınız.  Sık Kullanılanlara Eklemek için tıklayınız
41 zirveler etkinliği faaliyet raporu.

Çanakkale ve Tekirdağ ekipleri olarak EMLER faaliyetini üstlenmiştik.
Çanakkale'den 20 gün öncesinden biletlerimiz almıştık, planladığımız saatte Niğde'ye vardık (06.00). Tekirdağ ekibi ile Niğde Otogarında buluşup birlikte Çukurbağ'a gitmeyi planlamıştık, ancak olmadı, Tekirdağ ekibi özel araçları ile geliyordu, molalarda yaptığımız telefon görüşmelerinde gecikecekleri anlaşıldı. Trafik kazaları nedeniyle yollarda beklemek zorunda kalmışlar.

Saat 9 olmuştu daha fazla bekleyemedik Çukurbağ'da buluşmayı karalaştırıp minübüsüne bindik. Selçuk ve Söke ekipleri ile aynı minübüsteydik. Yaklaşık 2 saatlik yolculuktan sonra balık çifliğine vardık. Koordinasyon ekibinden Mustafa Akdemir ve Mehmet Şenol bizi bekliyordu. 20 dakikalık soluklanmadan sonra 16 kişi traktöre bindik. Sokullupınar' a vardığımızda saat 12.00 olmuştu.Bursa ekibinin bizden 1 saat önce Çelikbuyduran' a gitmek üzere hareket ettiğini öğrendik.

12.30 da Selçuk ekibi ile hareket ettik. Selçuk ekibi Yedigöller'de kamp kuracaktı biz Çelikbuyduran' da. Normal bir tempoda başlayan yürüyüşümüz sonlara doğru oldukça yavaşlamıştı. Bu arada Tekirdağ ekibinin İzmir ekibi ile birlikte saat 14.00 da Balık çiftliğine ulaştığı haberini aldık. Çukurbağ'da ve Sokullupınar' da da buluşamadığımız Tekirdağ ekibi ile artık kamp yerimiz olan Çelikbuyduran' da buluşacaktık. Saat 17.30 da Çelikbuyduran' a vardık, oldukça yorulmuştuk. Bizden önce gelen Bursa ekibindeki arkadaşlar katırları beklerken sıkıldıklarını ve Emler'e zirve yapıp döndüklerini söylediler.

Hava kararmaya başladığında Tekirdağ ekibi görüş alanımıza girmişti. Bu arada İzmir ekibinden üç kişi bize katıldı, Tekirdağ Çanakkale ve İzmir'den toplam 22 kişi olmuştuk. Tekirdağ ekibinin ardçısı geldiğinde saat 21.30 olmuştu Onlar da oldukça bitkindi. Ertesi günkü faaliyet hakkında kısa bir bilgilendirmeden sonra çadırlarımıza çekildik. Ertesi gün saat 06.00 da kaktık kahvaltımız yaptıktan sonra 07.00 da 18 kişi zirve yapmak üzere hareket ettik. 4 arkadaşımız rahatsızlıkları nedeniyle kamp yerinde kaldılar. Zirve yolunda MERDAK üyesi dağcı arkaşlarla karşılaştık. Saat 07.30 da İlker ÜSTÜN arkadaşımızın O.K. ŞENOL ile yaptığı telsiz konuşmasından zirve yaptığını öğrendik. Bu aldığımız ilk zirve haberiydi. Bizde 08.20 de zirvedeydik. O.K. ŞENOL ve Bilgehan SELÇUK ile telefon görüşmesi çabalarımız başarısız oldu. Telsizden Genel Başkanımızın sesini duyduk ve durumumuzu bildirdik. Bu arada Kızılyar ekibinin telsiz görüşmesine de aracılık ettik. Hava oldukça güzeldi. Saygı duruşu ve fotograf çekimleri derken zirvede bir saatten fazla zaman geçirmiştik. Saat 10.00 da dönüşe geçtik. Tekirdağ ekibinin kampı toplayıp Sokullupınar' a hareket etmesi gerekiyordu. Dönüş yolunda onlarla vedalaşıp ayrıldık. 6 kişi trans ekibine katılmak üzere Yedigöller'e hareket ettik.

Katılan ve faaliyete renk katan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.

Hüseyin UZUN

Emler zirve yapanlar;

1-  Hüseyin UZUN (rehber)
2-  İsmail BAŞARAN

2- Şahsine Şah
3- Cevat Bayhan
4- Mustafa Uslu
Bu Başlıktaki Diğer Konular  (Tüm Ürünleri Göster)

Emler (3723m) Bati Sirti Rotasi Faaliyet Raporu  Emler (3723m) Bati Sirti Rotasi Faaliyet Raporu
 41 Zirveler - İzmir Şube Emler Ayhan Yörük Yazısı  41 Zirveler - İzmir Şube Emler Ayhan Yörük Yazısı
 Güzeller Dağı Batı Yüzü Kar / Buz Kulvarı  Güzeller Dağı Batı Yüzü Kar / Buz Kulvarı
 41 Zirveler - İzmir Şube - Kızılkaya Tırmanısı Faalıyet Raporu  41 Zirveler - İzmir Şube - Kızılkaya Tırmanısı Faalıyet Raporu
   41 Zirveler -Çanakkale , Tekirdag Tems. - Emler Faaliyet Raporu  Şu an bu konuyu inceliyorsunuz
 27-28 Mart Erciyes Melek Yolu Rotası Tırmanış Raporu (Solo)  27-28 Mart Erciyes Melek Yolu Rotası Tırmanış Raporu (Solo)
 41 Zirveler -İstanbul Şube - Güzeller Faaliyet Raporu  41 Zirveler -İstanbul Şube - Güzeller Faaliyet Raporu
 41 Zirveler - Marmaris Şube - Kızlarsivrisi Tırmanısı  41 Zirveler - Marmaris Şube - Kızlarsivrisi Tırmanısı
 İzmir Şube - Dedegöl ( Isparta ) Faaliyet Raporu .  İzmir Şube - Dedegöl ( Isparta ) Faaliyet Raporu .
 Gaziantep Şube - Sematepe Kar-Buz Rotasi Tirmanisi  Gaziantep Şube - Sematepe Kar-Buz Rotasi Tirmanisi
 İstanbul Şube - Lahitkaya Tırmanış Raporu  İstanbul Şube - Lahitkaya Tırmanış Raporu
 41 Zirveler - Ankara Şube - yedigoller kampi ve 41 zirve (Oksar T., H4, H3, H2, Suner T., DKSK T.) Faaliyet Raporu  41 Zirveler - Ankara Şube - yedigoller kampi ve 41 zirve (Oksar T., H4, H3, H2, Suner T., DKSK T.) Faaliyet Raporu
 41 Zirveler - Kocaeli Temsilciliği - BDK Faalıyetleri  41 Zirveler - Kocaeli Temsilciliği - BDK Faalıyetleri
 41 zirvelerde Kizilyar zirve ve Aladaglar trans faaliyet raporu  41 zirvelerde Kizilyar zirve ve Aladaglar trans faaliyet raporu
 İstanbul Şube -22-23 Mayıs Erciyes Dağ Faliyeti  İstanbul Şube -22-23 Mayıs Erciyes Dağ Faliyeti
narlıdere tırmanış bahçesi- ömer kalkanlı zirve dağcılık denizli-çamlık/şirince doğa yürüyüşü doğada temel ilk yardım - solo wilderness şirince gece yürüyüşü hasan dağı zirve tırmanışı (3268 m) satılık bestard evolotion l dağcı botu doğada hava tahmini kaçkar kavrun ve verçenik dağı faaliyet raporu zirve-marmaris şubesi-“17-21 kasım 2010-likya yolu zirve dağcılık denizli-pamukkale/hierapolis/karahayıt yürüyüşü dağcılıkta antreman gökdere - kaynaklar doğa yürüyüşü ( izmir etkinliği ) tur kayağı nedir? zirve dağcılık aladağlar şenliği (selçuk şube) bağyurdu - cin deresi doğa yürüyüşü ( izmir etkinliği ) selçuk - kazangöl - pamucak arası bisiklet turu (selçuk şube) kaçkar dağı haritası ığdır faaliyetlerimiz türkiye dağcılığında kurtarma ve yaşanan sorunlar 2. fotoğraf yarışması
Zirve dağcılık
Site İçi Arama Motoru

Anahtar kelime giriniz.
Detaylı arama için tıklayın
Yazarlarımız
İkinci El Malzeme  daha fazlası için tıklayınız.
Bildirimler  daha fazlası için tıklayınız.
İndirim Bildirileri almak için tıklayınız.Erken uyarı: 41 Zirveler -Çanakkale , Tekirdag Tems. - Emler Faaliyet Raporu hakkındaki güncellemeleri bildir.
Tavsiye Edin

Konuyu arkadaşınıza göndermek ister misiniz?