Zirve Dağcılık ve Doğa Sporları Kulübü TAZİYE DEFTERİ

06 Şubat 2013, Çarşamba

İzmir

Ziyaretçi Mesajı

tüm dağcılık camiasının başı sağ olsun tekrar, hatıralarımızda ve yaptıklarınla kalbimizde yaşayacaksın. nurlarda yat.

honeysema@gmx.net

24 Aralık 2012, Pazartesi

Ziyaretçi Mesajı

anıyoruz , mumla arıyoruz .. kaya tırmanış duvarında bizle bir ağlıyor ..

erkansemerci@gmail.com

28 Kasım 2012, Çarşamba

Ziyaretçi Mesajı

anıyoruz , hem de hergeçen gün büyüyen bir özlemle .. arıyoruz , tatlı dilini güler yüzünü .. zirve sökeli olarak sana layık olmaya çalışmayı sürdüreceğiz ..

erkansemerci@gmail.com     erkansemerci   erkansemerci

TURGAY TATMAZ

26 Kasım 2012, Pazartesi

Ankara

Ziyaretçi Mesajı

gittiğin yerde .. tekamülüne bıraktığın yerden devam ediyorsun biliyorum.. dünyadaki varoluş ruhsal yaşam planını erken tamamladın ve yuvaya döndün..bizler için keder..senin için düğün.. bayram .. her zaman kolay karşılıyamıyoruz.. boyut gereği nasılsa hep beraber yine görüşeceğiz..
içim çok huzurlu ..doğru zamanda ..yerde..insanlarla ve varlıklarla oldun hep..yaşamı yarattın.. yaşadın.. paylaştın.. arkadaşlarına ..dost..ağabey..yoldaş..rehber oldun ! yol açtın .. şimdi seninde yolun açık ..sevgi ve ışıklar içindesin.. seni tanıyanlar hep özlüyecekler ..herkes gibi sende yegane ..biricik ve tek!tin.. farklılıklarımız ve farkındalıklarımızı yaratıp..yaşıyoruz ve paylaşıyoruz..
arkandan yeni katılanlarla yaşamın senfonisiyle ..dansını yapıyoruz ..sürekli! sevgi ve ışıkla kal !

turgaytatmaz@facebook.com

16 Kasım 2012, Cuma

Ziyaretçi Mesajı

uzgunuz... anıyoruz ... arıyoruz ...

erkansemerci@yahoo.com       erkansemerci@gmail.com

24 Ekim 2012, Çarşamba

Ziyaretçi Mesajı

sevgili özel abimiz...günler geçtikçe,takvimler ilerledikçe ; seni daha çok anıyoruz,arıyoruz..artık maalesef vela da da oturamıyorum,çok süper ultra hiper koccaman göbekli ükkan nın yenı sahibesiyle frekansları tutturamıyoz da...abi, manevi mirasçın olarak ; vela'dan istifa ediyorum..umarım-dilerim yakında,demirbaş müşterilerini küstürmeyi bırakırlar da....
abi,bugün akşam,söke!nin tek özgün-oturgun-sakin mekanında ,çok-o-late'de ; özel pak bisiklet grubunun ilk tanışma-oluşma-kaynaşma toplantısını yapacağız..hayırlı-uğurlu olsun.. özel adını- aziz hatıranı ,yaşatabilmeye katkı koyabilirsek ne mutlu bize!

erkansemerci@gmail.com

05 Ekim 2012, Cuma

Adana

Ziyaretçi Mesajı

beşparmak'a,dumanlı ekerlek'e baktıkça,seni anımsıyor,yaptığımız yürüyüşler,tıırmanışlar,sohbetler ;aklımıza geldikçe hey gidi yalan dünya diye mırıldanıyoruz..kaya tırmanışı'na,doğa da temel beceri eğitim seminerlerine küstük..kısacası ihanet içindeyiz,akla-bilime-tecrübeye ihanet..zirve söke umarım yakında silkinecek ve üstündeki cehalet kabuğunu kıracak..
toprağın bol olsun,nur içinde yat canım abimiz ...

erkansemerci@gmail.com     erkansemerci

Burçin AY

19 Ağustos 2012, Pazar

İstanbul

başşınız sağolsun.

burcinay@gmail.com

[««][«] 1.2.3. [»][»»]  [Toplam: 23 » 1. Sayfa]
Dün : 4     |     Bugün : 2     |     Online Ziyaretçi : 1     |     Toplam Ziyaretçi : 98619     |     Onay Bekleyen : 2     |     Toplam Mesaj : 179